Singel livet

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Eller eller ellet
 
 
Och folk frågar mig VARFÖR(?)!
Dum fråga får dumt svar. Eller en dum fråga tillbaka. Som att det finns ett svar på varför jag alltid har otur. Eller dålig smak? Eller inte blir kär. Eller, eller, eller... Jag är inte trött på att vara singel för jag är grym på det. Däremot är jag trött på att bli kär i någon som inte vill ha mig. De få gånger jag verkligen tyckt om någon så har jag varit den enda som menat allvar av oss två. Jag är 54 och har inte haft en förhållande på väldigt länge. Längre än du tror. Och det är också okej. För det säger inget mer än att jag aldrig har nöjt mig, inte träffat rätt eller bara njutit av singellivet. Jag lovar, det är inget fel på mig. (Vilket många verkar tro.) Du måste inte något innan en viss ålder. Du måste inte vara på ett speciellt sätt. Göra saker i en viss ordning. Jag har alltid velat göra andra saker än det som förväntas av mig i en viss ålder eller en viss situation, och det har varit helt fantastiskt. Förstår du vad jag menar 🤩

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0