BRA KILLE -får aldrig kärlek <3

vill göra mig hörd till er tjejer där ute.
det finns många bra killar,men som en bra killesjälv mäste jag skriva av mig.
jag tappar hoppet och börja änfra min uppfattning on er tjejer-mot min vilja så att säga.
ni jagar svin.lämnarbra killar.
det räcker ju inte att se bra ut.
det e alltid nån kille med problem eller kriminell bakgrund eller som är respektlös
eller kvinnoförtryckandesom får tjejerna.
förstår ingen hur jävla trött och arg man blir på skiten.
 
från den snygge ..gert.
mjao..<3<3

Kommentarer
Postat av: Isabella

Jag verkligen älskar din blogg. Den är så himla givande. Får en tår i ögonen när jag läser om din desperation efter kärlek. Jag önskar att vi kunde träffas en dag. Låta våra läppar möta varandra och våra själar förenas i ett hav av kärlek. Hittade din blogg på kamrat.com och det var den bästa dagen i mitt liv. Tycker att du är riktigt sexig. Allt en kvinna kan önska.


// Isabella... Din eventuella framtida fru. pözz på dig göllet

Svar: Face book
gertsvensson

2013-12-21 @ 22:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0